joi, 9 octombrie 2008

In miez de noapte


“ E prima ora din prima zi,
E greu fara tine nu pot minti,
Tu ai fost totul si puteai fi...
E prima vara din primul an,
Azi numai ploaia imi bate la geam,
Si imi aminteste cat te iubeam...”

Imi place melodia. Versurile sunt putine dar daca le asculti cu atentie, si stii intelesul lor ti se va parea la fel de frumoasa cum mi se pare si mie, chiar daca ea este trista. Vocile se coordoneaza perfect, in acelasi ritm cu muzica, in acelasi tempo. Ascult melodia, care canta deja de 10 minute, si ma gandesc la tine. Ma gandesc tot timpul la tine. De fiecare data cand nu esti langa mine iti simt lipsa. Mai ales in momentele cand avem mici divergente, mici certuri. Te iubesc si am nevoie de tine asa cum nu am mai avut nevoie de cineva pana acum in viata mea. Ma doare cand ne certam sau cand lucrurile nu ies asa cum vrem noi.

Dragostea noastra este ca o floare. De fiecare data cand ne vedem, cand ne sarutam, cand ne iubim...florii ii mai creste cate o petala. Iar atunci cand ne certam sau cand avem divergente, atunci cand ma doare, aceleiasi flori ii cade cate o petala. Nu pot exprima in cuvinte ceea ce simt. Sentimente complexe si complicate pe care nici macar eu nu le inteleg uneori. De fiecare data cand vreau sa explic, ma blocez. Asa ca stau calma cateva momente si o iau de la capat incercand sa explic ceea ce simt.

Visele iar apar si dispar. As vrea ca visele cu noi sa nu dispara niciodata. De multe ori mi se pare ca traiesc un vis. Un vis mult prea frumos ca sa fie adevarat. Oare dupa atatea cautari sa fi gasit acel “prince charming” care nu ma va dezamagi niciodata? Acel print care ma va face fericita de fiecare data? Oare poate fi adevarat? De ce am impresia ca traiesc un vis prea frumos ca sa fie adevarat? Sunt fericita. Ma faci fericita. Ma faci sa ma simt femeie, sa ma simt atragatoare, sa ma simt frumoasa. Mi-ai spus de multe ori ca sunt frumoasa dar astea sunt simple vorbe. Modul in care te porti cu mine, modul in care ma privesti, atunci cand ma descoperi din ce in ce mai mult...asa imi demonstrezi ca sunt frumoasa. Nu m-am considerat niciodata frumoasa dar tu...imi demonstrezi ca m-am inselat. Nu ar trebui sa imi fie frica, nu cu tine. Imi inspiri incredere. Am mai multa incredere in tine decat am in mine. Esti acel om pe care l-am cautat toata viata mea.

Numele tau este la fel de comun ca si al meu. Un nume comun cu in chip special si un suflet nemai intalnit. Te iubesc pentru cine esti, pentru tot ce faci pentru mine si pentru oamenii de care iti pasa. Te iubesc pentr personalitatea ta, mentalitatea ta, sufletul tau si grija permanenta pe care o porti oamenilor despre care crezi ca merita. Imi place ca si atunci cand nu stii daca faci bine sau nu, nu iti pierzi increderea si continui sa mergi mai departe. Imi place ca risti chiar si atunci cand, poate, nu ar trebui. In starile mele de cumpana ma intreb daca sunt destul de buna pentru tine si de multe ori nu gasesc raspunsuri intrebarilor mele. Tu vezi ceva in mine ce eu nu vad.

Odata mi-ai spus ca, sunt o fire al naibii de puternica. Asta credeam si eu inainte dar pe parcursul ultimilor ani, sa zicem ca am incetat sa cred asta. Mi-ai mai spus ca...sunt o tipa complet diferita fata de ce stiai tu, chiar mi-ai dat vreo 2 exemple. Incapatanata - sentimentala, dura – dragastoasa. Cat de dura pot si daca de multe ori nici macar un copil mic de 4-5 ani nu face cum ii spun eu? Cat de sentimentala pot fi daca uneori nici macar pe mine nu ma mai iubesc sau nu ma mai suport? Degeaba sunt incapatanata daca niciodata nu iese ce vreau eu.
Scriu, citesc si recitesc scrierile vechi. Observ ca sunt din ce in ce mai nesigura pe mine. Scriu numai lucruri negative, pentru sa asa le simt. Curand voi ajunge sa ma distrug singura. Momentan, singurul lucru care ma opreste sa fac asta este dragostea. M-ai facut sa ma indragostesc cu adevarat, intr-un timp atat de scurt.
“ Vlad : Deea, orice ar fi tine minte asta..niciodata n-o sa te judec...orice ar fi..de orice ti-ar fi jena...trust me.
Deea: stii ca te simt exact in clipa asta in sufletul meu...ca ma iei in brate?
Deea : e foarte ciudat...
Deea : simt cum o flacara interioara imi arde tot corpu
Vlad : imi place ca stii al dracu de bine sati descrii sentimentele.”

Si totusi, nu stiu sa explic ce simt. Nu imi pot explica sentimentele mele pentru tine. De fiecare data cand incerc sa iti spun, am impresia ca spun acelasi lucru desi nu vreau asta. Sper sa intelegi exact ce vreau eu sa explic pentru ca de multe ori, unele lucruri chiar nu pot fi explicate...trebuie sa le simtit. Sper ca si tu sa simti la fel ca mine. Te iubesc...te iubesc enorm si te voi iubi mereu, indiferent de ce va fi sau cum se va termina, daca se va termina vreodata. Nu vreau sa te pierd din cauza unei prostii...sau din cauza timiditatii mele. Te iubesc...

Niciun comentariu: