sâmbătă, 19 iulie 2008

Scrisul


Se pare ca scrisul este singurul meu prieten care ma ajuta de fiecare data fara sa trebuiasca sa ii dau explicatii, fara sa ma judece, fara sa il ranesca.

Am descoperit in sfarsit dragostea adevarata. Am descoperit o fiinta care este complet diferita de ce am intalnit pana acum. Il iubesc pe acest om mai mult decat orice. Sunt nebuna... uneori am impresia ca il iubesc mai mult decat insusi viata mea. As face orice pentru el...il iubesc asa cum soarele iubeste cerul, cum stelele iubesc luna, fluturele floarea.

Ca orice cuplu mai avem si divergente. De cele mai multe ori se nasc din cauza mea. Fara sa vreau, ranesc acest suflet care imi este alaturi mereu. Ma simt neputincioasa si fara vreun scop in momentul in care il ranesc si devine o persoana cu care nu ma mai pot intelege. In momentele acelea simt cum sufletul meu se sparge in mii de bucatele. Incep sa cada, una cate una, incet, incet, pana nu va mai ramane nimic. In momentul in care il vad, cand il sarut simt cum toate acele bucatele pierdute se aduna, lipindu-se, transformandu-se in bucatele mai mari, devenind iar un suflet.

As vrea sa pot schimba foarte multe pe lumea asta. Are o putere enorm de mare asupra mea si sunt constienta de asta. Multi m-au avertizat ca sa am grija si sa nu ma indragostesc nebuneste pentru ca voi ajunge sa sufer. Momentan eu sunt cea care provoaca durerea... automat provocandu-mi-o si mie.

Te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine. Stiu ca gresesc dar nu ma pot abtine. Ma doare cand suferi. E acea durere pe care o simti cand moare cineva drag tie. Pentru o vreme simt cum ceva din mine moare...

Uneori as vrea sa mor ca sa nu mai pot provoca durere. Daca nu as mai exista ar fi mai bine. Oricum nimeni nu mi-ar duce dorul. Nimeni nu si-ar mai aduce aminte de mine peste o saptamana, doua. Toata lumea m-ar uita, m-ar ignora. Nu ca ar fi o diferenta prea mare acum. Ma doare...ma scufund in lacrimi. Azi ar fi trebuit sa ma scufund in lacrimi de fericire...in schimb ele sunt de durere...

I’m weak in moments like this, I’m weak because I love you. I’m deeply in love with you and I will always be…I’d like the world to stop breathing so we could start living like we want to…

Niciun comentariu: