duminică, 17 august 2008

Far away...



Distanta nu ne poate desparti. Esti departe de mine fizic dar sufleteste te simt aproape. N-a trecut mult timp de cand ai plecat dar deja simt cum devine din ce in ce mai grea lipsa ta. Incerc sa imi ocup timpul dar tu esti mereu in mintea mea. Mi-ai acaparat toate simturile.

Imi trimiti mesaje cum numai tu stii. Reusesti sa le scrii in asa fel incat sa imi arati lipsa mea, dorinta de a fi aproape de mine, dorinta de a te intoarce. Vreau sa scapam amandoi, sa evadam, sa fim numai noi...

As vrea sa fugim pe o insula pustie. Sa fim numai noi doi si marea. Sa facem ce vrem noi, cum vrem noi, cand vrem noi. O insula pustie dar aproape de civilizatie pentru a ne putea intoarce repede in serile cand vrem sa ne distram cu prietenii nostrii.
Planuri. De viitor. Imi vin tot mai multe in minte. Vreau sa ne distram. Vreau sa mergem la party-uri nebune, sa pierdem noptile... sa pierdem noptile incercand sa numaram stelele, unul in bratele celuilalt si luna sa ne fie martora, sa ne vegheze visele...
Mi-e dor de tine si stiu ca si tu imi simti lipsa. Pe zi ce trece te iubesc mai mult decat ieri. Acelasi suflet il avem in doua inimi separate, noapte si zi vom imparti un singur vis. Buzele noastre vor sopti mereu la fel... te iubesc...

Niciun comentariu: