luni, 11 august 2008

Teardrops


Ma tineai strans in brate… nu vroiam sa imi dai drumu. Un calm nemaintalnit ma cuprinsese. Eram pe drum spre Bucuresti, stateam in bratele tale si ma uitam cum cerul incepea sa capete o culoare rosiatica, violeta, din cauza apusului. Ma uitam la norii care incepusera sa imi arate diferitele lor forme, lasandu-mi imaginatia sa isi faca de cap. Un calm mult prea mare pentru binele meu, pentru binele tau...

Ma uitam la cer si aveam lacrimi in ochi. Evitam privirea ta. Evitam sa ma vezi, evitam sa raspund intrebarilor tale. Incercam sa ascund lacrimile din coltul ochilor dar m-au dat de gol pana la urma. M-ai vazut ca plang si ai inceput sa ma intrebi ce nu era in ordine. Totul era in ordine, totul era perfect... si incercam sa iti explic asta dar tu nu intelegeai. Am vazut dragostea de pe fata ta, din ochii tai. Era inexplicabil momentul si am stiut sa il descopar si sa il pretuiesc. Pentru cateva momente ai lasat-o asa...

Cand ne-am oprit pentru cateva minute, m-ai luat in brate si m-ai strans si mai tare. Ai incercat sa redeschizi subiectul, incercand sa glumesti pe seama lacrimilor mele, desi stiai foarte bine ca vrei sa afli adevarul. Nu exista nimic de ascuns...plangeam de fericire... De fericire ca sunt cu tine...

Un comentariu:

ania spunea...

tears are the most beautiful thing when you know that they exist for something very worth it ...like love! when I cry for something worth it sadness goes away...like it never was really there...



>:D<>:D<