vineri, 29 august 2008

Mi-a fost dor...


Stand in pat incerc sa iti spun ce simt, incerc sa scriu ce simt,incerc sa gasesc cuvintele potrivite. Nu reusesc...dar incerc, incerc,incerc...pentru ca vreau sa iti spun ce e in sufletul meu.

Te iubesc mult de tot...si stii asta. Niciodata nu fac unele lucruri cu rea intentie. Mi-a fost dor de tine...de tine tot... de atingerea ta. Cand stateam pe scaun si erai in spatele meu, ma mangaiai pe fata, pe corp, ma simteam in siguranta si iubita. Mi-a fost dor de sarutul tau, se pare k nu ai uitat. Mi-a fost dor sa ma tii in brate. Mi-a fost dor de privirea ta plina de dorinta si plina de iubire. Mi-a fost dor de tine complet, de tot ce insemni tu pt mine... si stii ca nu sunt minciuni astea, stii ca nu te pot minti. Te vreau mult de tot...enorm de mult, numai pt mine, mereu. Esti oaza mea de liniste si fericire, chiar nu intelegi? Chiar nu iti dai seama ca pura ta presenta langa mine si simplul fapt ca ma tii in brate ma face sa nu ma mai gandesc la problemele mele. Simplul fapt ca esti in viata mea, ca vorbesc cu tine, ca ma saruti ma face sa uit de toate, sa uit de mine... sa magandesc la noi. Te iubesc bebe, mult de tot. You are my everything and always will be...

2 comentarii:

zeeratul_2007 spunea...

un singur lucru :
Mijtooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

karynutza spunea...

frumos, folosesti cuvinte aparent simple dar isi pierd din simplitatea lor datorita lucrurilor pe care le transmiti. Romantic si sublim.

Keep up the good work!