vineri, 2 ianuarie 2009

Horoscop

A venit in sfarsit anul 2008. ma uit la telefon si vad ora si data: 23:09, 02-01-2009. Ieri am avut o curiozitate si mi-am citit horoscopul pe anul 2009. Se pare ca va fi un an pe cinste. Din cate imi aduc aminte, suna promitator inca din prima luna, spunand ca ma voi bucura de incredere totala din partea partenerului de viata. Pot spune ca anul 2009 a inceput chiar mai mult decat bine pentru ca in seara de revelion am dormit la tine si pe 1 ianuarie cand m-am trezit dimineata, erai tu alaturi de mine si mi-ai spus “buna dimineata” trezindu-ma cu un sarut. Acest revelion a fost cel mai frumos revelion petrecut vreodata. De ce? Pt ca am fost alaturi de tine, de prietenii nostrii, am facut ce am vrut noi, fara retineri si mam trezit langa tine dimineata. Din cate imi aduc aminte, horoscopul mai spunea si ceva de genul ca voi evita singuratatea. Pai cum sa nu fie asa cand te am pe tine alaturi? Nu voi fi niciodata singura atat timip cat te am pe tine. “Sub protectia lui Jupiter, sunteti in forma maxima si puteti avea realizari deosebite. Va bucurati de o energie debordanta, iar capacitatile intelectuale sunt la cote maxime.” Cum sa nu vezi lumea altfel, intr-o alta lumina, cand citesti numai vesti bune? Pe romaneste, ca sa inteleaga tot omul, cei ce sunteti in zodia Varsator, precum autoarea acestui post, si sunteti in clasa a 12a, de asemenea precum autoarea, veti lua bacul cu bine, veti intra la facultate, daca aveti de gand sa dati examenul pt carnet il veti promova cu bine, in cazul in care sunteti indragostiti, veti avea o viata de cuplu fericita. “Sunteti foarte activ in 2009 si se pare ca veti calatori destul de mult.” Daaaa, dupa bac munte, mare, munte mare, peste tot vom colinda. Deja vom fi studenti, nu vom mai avea stresuri atat de mari. Vom fi mult mai liberi in luarea decizilor, vom fi “pe propriile picioare”, com face ce vom vrea noi fara sa se mai tina cont de una sau de alta, fara sa ni se zica ca nu avem voie sa mergem undeva pt ca suntem pedepsiti....

Anul nou se pare a fi unul foarte bun, cu multe realizari grozave. Si asa va fi daca avem incredere in noi si in puterile noastre...

Niciun comentariu: