marți, 14 aprilie 2009

Leapsa


Am citit posturile fetelor, Andreea si Ania, si mi s-a parut chiar interesanta ideea cu leapsa. M-am gandit sa o adopt si eu daca ele tot au inceput sa “fure” de la mine subiecte de abordat si asa mai departe. Asa ca here it goes :


1. Fiecare om care primeşte leapşa trebuie să completeze definiţiile celor 5 cuvinte primite şi să dea mai departe alte 5.

2. Definiţiile nu trebuie să arate stil dicţionar, ci să fie cât mai originale.
Cuvinte:

1. apa
2. iubire
3. mall
4. comunicare
5. muzica

“apa” – dupa parerea mea acesta este elemental vital al vietii. Orice lucru contine apa, in proportii diferite si este poate, singurul care ne tine in viata. Si trebuie sa recunoastem ca fara apa, ar fi ingrozitor. Ganditi-va numai cum e vara cand dai peste un bosketar care s-a urcat in mijlocul de transport in comun, iar afara sunt in jur de 30 de grada, poate chiar mai mult. Acum cred ca toata lumea este de aceeasi parere cu mine k apa este elementul cel mai necesar

“iubire” – eeeeeh...de multe ori am incercat sa gasesc definitia iubirii dar am ajuns la concluzia ca ea, practic nu exista, pentru ca fiecare iubeste in felul sau. O definitie oarecum stintifica poate fi urmatoarea: iubirea este acel sentiment care iti da fruturi in stomac, care iti creste adrenalina cand auzi vocea persoanei iubite sau cand ii vezi chipul ,cand ii simti palma calda pe obrazul tau. Ideea e ca fiecare om e diferit si special in felul lui, deci fiecare are o alta definitie a iubirii.

“mall” – sa zicem ca nu sunt o mare fana a mall-ului dintr-un singur motiv: cocalarii infecti, pitipoancele (mai ales alea de clase primare, desi nici cu cele de liceu nu imi e rusine) si badaranii care vin in mall ca sa “sufere” cu hainele lor “de firma” (de cele mai multe ori cumparate cu sacu), telefoanele sclipicioase (de la care mie mi se face rau numai cand le vad) si asa mai departe. Da, mall-ul are si partile lui bune, gen gasesti intr-un singur loc tot ce ai nevoie, fun, shopping, poti sa vezi un film misto, sa mananci ceva sau pur si simplu sa iesi la o cafea cu cineva (bineinteles daca mai ai si o tigara la indemana e perfect)

“comunicare” – pe langa apa, pot spune ca mai exista un element foarte important in societate, si anume comunicarea. Fara comunicare nu poate exista nicio relatie, indiferent de care este ea. Mai ales in dragoste comunicare este vitala. Cuplul se poate intelege perfect in pat, pot fi compatibili, dar daca tipa de exemplu cand deschide gura e proasta k noaptea si nu poate spune ceva inteligent de fata cu prietenii lui, atunci ceva nu prea e in regula. De cele mai multe ori se intampla astfel de exemple, dar exista situatii cand este si pe dos, adica tipa sa fie cea desteapta (desigur suntem putin astfel de specimene, si mai ales cele care spunem pe fata tot ce gandim. Ah ce mandra ma simt:D)

“muzica” – sa spunem ca muzica exista in orice lucru pe care il faci. Totul tine de un anumit ritm, are felul lui de a se pune in miscare, important e sa stii sa asculti acel ritm. Ca un termen general, muzica este acel sunet care iti poate da o stare de bine sau iti poate pune lacrimi in ochi la auzul catorva versuri.

Si continuam lista ce cuvinte. Sunt curioasa cine se incumeta sa dea definitii pentru cuvintele mele:D. Bafta:D :

1. fluturi (se putea)
2. armonie
3. trandafir
4. ploaie
5. mare

Un comentariu:

karynutza spunea...

imi place mult ultimul post si definitiile sunt asa dragute. Asa ca m-am incumetat si eu :p.

t pup :*