vineri, 10 aprilie 2009

Lovers


"Te afli pe o banca in parc. In fata ta sunt doi indragostiti. Descrie-i."

Era intr-o zi de vineri. Tocmai terminasem orele de la scoala. Era mult prea frumos afara pentru a ma duce direct acasa. Mi-am luat prietena ce-a mai buna si am hotarat sa mergem in parc. Drumul pana la parcul respectiv il faceai in 20 de minute cu transportul in comun. Dar era o vreme superba afara asa ca noi ne hotarasem sa mergem pe jos. Odata ajunse la destinatie, ne-am oprit pe o banca. In timp ce discutam cu prietena mea, observ pe banca de vis-a-vis un cuplu. Initial nu am insistat cu privirea pentru ca nu mi s-a parut nimic special. Din cand in cand trageam cu ochiul la comportamentul lor. Ceva ma atragea la cei doi indragostiti asa ca m-am hotarat sa le observ miscarile pentru cateva clipe. Fata avea un par lung bogat de o culoare placuta, un satin deschis cu nuante de blond. Soarele ii atingea cu gingasie corpul intreg, dar parului ii dadea o stralucire aparte. Pielea o avea alba, completand parca finetea trupului. Ochii ii avea mari si albastri, nasul mic, obrajii rozalii, iar buzele rosii. Trasesem concluzia ca de la saruturile pasionale pe care iubitul ei i le impartasea capatasera buzele acea culoare. Tricoul alb era complementar pantalonilor negrii care ii confereau o anumita eleganta. Iubitul ei pe de alta parte avea parul de un saten inchis si niste ochi verzi foarte deschisi si la fel de mari. Avea un nas la fel de mic ca si al iubitei lui si buzele subtiri dar la fel de rosii. Nu era nici slab, dar nici plinut. Era bine facut. Tricolul de culoare verde inchis se asorta foarte bine cu blugii, deasemenea inchisi la culoare. Intr-una dintre palmele sale tinea obrazul mic al iubitei, din cand in cand jucanduse cu degetele si cu buzele ei, iar cu cealalta mana strangea la pieptul sau tot mai tare corpul mic si plapand al fetei. Avea o eleganta in gesturi, avea grija sa nu distruga perfectiunea fetei. Prin modul in care se purta, gesturile tandre pe care le facea, sclipirea din ochi care o avea, iti puteai da seama ca cei doi traiesc o dragoste inocenta de adolescenti. Acea dragoste pe care nu o uiti niciodata tocmai din acest motiv, ca ai trait-o atat de intens si de pur. Mi-a placut sa vad ceva atat de frumos si atat de perfect. Cei doi s-au ridicat incet, fata si-a aranjat cu grija tinuta astfel incat sa fie in ordine perfecta, baiatul si-a pus ghiozdanul in spate. Si-a luat iubita de mana si s-au indepartat incet de banca care le fusese martora acelor saruturi pasionale.

Un comentariu:

andreea spunea...

vezi ca am "furat" si eu ideea, adica sa scriu pe acelasi subiect ceva. am scris pe blog-ul meu, cu tot cu link-ul tau. am spus si acolo ca daca te deranjeaza pot sa sterg post-ul. deci sa-mi spui!
scuze ca nu te-am intrebat mai devreme daca e ok sa public ce am scris, dar mi-a placut mult ideea.

>:D<