luni, 19 aprilie 2010

Meditatie


10.29. luni. 19.04.2010. acum un an, aceasta data avea alta semnificatie pentru mine. azi....e o simpla zi, la fel ca oricare alta. stau pe balcon, cu laptopul in brate. ascult ploaia, las aerul rece sa imi invadeze plamanii plini de fumul de tigara. mi-e frig. si totusi mi-e bine. imi place starea asta de inghet. simt ca asa am ajuns si eu. de gheata. cel putin sufletul imi este rece acum. de ce? asta e o intrebare la care incerc sa imi raspund de la o vreme incoace.

am vazut aseara un film bun. the notebook. la inceput, nu prea intelegeam eu care e ideea. mi se parea prostesc sa vad un film despre 2 adolescenti ce au o idila de vara. si ce daca? cine nu se indragosteste vara, da in toamna sa uite tot? vara e anotimpul tuturor posibilitatilor. da, doar ca filmul asta are ceva mai mult de atat. ma atras, ramasesem captivata, parca traiam si eu cu ei. dragoste, despartire, suferinta, o noua sansa iar apoi regasirea, in cu totul si cu totul alte circumstante. probabil ca asa ceva nu se poate intampla decat in filme. sa iubesti pe cineva atat de mult, incat sa nu uiti niciodata. stiu ca prima dragoste nu se uita, nici eu nu am uitat-o. dar sa iubesti in continuare incat, chiar si dupa cativa ani buni, sa iti de fiori, sa ai emotii, sa vrei sa o/il vezi mai repede si timpul petrecut impreuna sa nu se mai sfarseasca. mie una...mi se pare ireal.

toti simtit ca prima dragoste este sufletul nostru pereche. cand se termina, simtim ca s-a terminat intreaga lume, simtim cum pamantul se crapa sub picioarele noastre, cerul ne cade in cap si picam in gaura neagra a durerii. acum, nu simt asta. nu simt nimic. am fost inselata, mai rau decat mi-as fi putut imagina. nu numai la modul fizic. mi s-a inselat increderea si am fost mintita. filmul asta, are un film...genial as putea spune. cei doi batranei, protagonistii povestii de iubire, adorm unul langa altul. la un moment dat, batrana spune ceva de genul:"crezi ca dragostea noastra e atat de puternica incat sa ne ia pe amandoi deodata?". iar sotul ei ii raspunde:"dragostea noasta e atat de puternica incat poate face orice". a doua zi dimineata, infirmiera ii gaseste pe amandoi morti, tinandu-se in brate, unul langa altul, cu zambetul pe buze.

am ajuns sa nu mai cred in suflete pereche. nu exista asa ceva in lumea reala. da, exista compatibilitate, din mai multe puncte de vedere. exista atractie fizica, si nu numai...dar nu exista suflete pereche. nici macar dragoste nu mai stiu sigur daca exista... daca da, e foarte rara si dureroasa, indiferent cat de frumoasa ar fi. pentru o ora de dragoste, renunt sa am in schimb o zi de durere si suferinta.

3 comentarii:

Vlad spunea...

ce emo esti. jur....tu cu baloanele tale MUOV!

ania spunea...

crede-ma k sentimentu ala d "nu mai simt nimic" il are oricine. e pur si simplu ...dak vrei sa o iei asa : trecerea de la adolescenta la maturitate, nush...d la copil prost si naiv , la un om kre mai si gandeste din knd in knd... stiu k e obsedanta ideea k nu mai ai fluturasi in stomac bla bla bla, dar dak t gandesti mai bn nu mai ai nevoie d prostioarele astea;)...si renunta sa-i mai bagi p toti tipii in aceeasi oala, k dak unu a fost porc nu inseamna k automat e si urmatoru sau k nu o sa t mai poti bucura de o relatie calumea in vecii vecilor amin. mai stii k asta credeam si eu?;;) orice relatie comes and goes pana gasesti persoana potrivita.unii nu o gasesc toata viata , asa k eu zic k ink nu e kzu sa zici k nu mai vrei sau k nu o sa o mai gasesti ! eu zic sa lasi chestiile astea in trecut , pentru k acolo le e locul, si sa te bucuri de viata asa cum e ea, si cu bune si cu rele...k pana la urma viata nu e viata dak nu sunt si momentele nasoale;) kt despre sentimentu ala de " nu mai simt nimic" o sa vezi la un momendat k sunt alte lucruri mult mai importante decat "atasarea" k sa-i zic asa. take care!

Hiacint spunea...

Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, de la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.