duminică, 1 martie 2009

Cum am putut sa cred?


Cum am putut fi atat de proasta incat sa cred toate lucrurile alea? Cum am putut crede ca cineva ma iubeste cu adevarat?
Asa sunt toti barbatii... niste hiene care vaneaza fete pe care sa le futa si apoi sa le arunce la gunoi ca pe niste carpe folosite. Voi nu vreti sentimente. Voi vreti niste trupuri calde in care sa va bagati “instrumentul” fara sa va intereseze cu adevarat de ceea ce simtim noi. Sau si mai rau, chiar daca va intereseaza, in clipa urmatoare ati uitat toate informatiile primite. Unii incercati sa pareti mai destepti decat noi, vreti sa ne “invatati” cum este viata. Vesti noi baieti!!! NOI STIM MAI BINE DECAT VOI CUM E VIATA ASTA!!! Ar trebui sa va intre bine in cap lucrul asta. Nimeni nu stie mai bine ca noi, fetele, ce e aia suferinta, nimeni nu stie mai bine ce e aia durere, dezamagire, ura, dezgust, durere fizica si sufleteasca. Pe voi va doare in cur de toate lucrurile astea. Nu sunteti in stare sa va aratati adevaratele sentimente. Nu sunteti in stare sa vi le exprimati. Noi va spunem “te iubesc” cu tot sufletul iar voi un “si eu” in cel mai mare sictir ca nici macar o piatra nu v-ar crede daca v-ar auzi. Minciuni. Tot ce este in jurul meu este o minciuna. Din cauza voastra ajungem sa ne inchidem in noi, sa nu mai fim in stare sa ne exprimam, sa iubim. In momentele cele mai vulnerabile mai apare inca un “specimen” de-al vostru care sa ne fure inocenta. Vrea sa ne faca puternice. Yeah, right, what a good joke!!! Se spune ca in spatele unui batbat puternic este o femeie si mai puternica. Se mai spune ca din cauza unei femei incep toate razboaile. Sa fie al dracu daca nu e asa!!!Am crezut ca am intalnit fericirea adevarata si dragostea pura. Se pare ca m-am inselat si ca de fiecare data am fost dezamagita, ranita si inca doare. De ce? PENTRU CA TOTI BARBATII SUNT LA FEL! N-ar trebui sa mai avem incredere in voi. Voi nu sunteti in stare sa iubiti, nu sunteti in stare sa faceti nimic fara sa nu raniti pe cineva. Am ajuns sa va urasc!!!

Niciun comentariu: