miercuri, 18 martie 2009

Era o vreme


Era o vreme in care ma simteam invincibila. Era o vreme in care ma simteam weak. Era o vreme in care ma simteam eu cu adevarat. Si era o vreme in care simteam ca vreau sa iau viata la misto, sa ma iau la fuga cu ea. Era o vreme in care simteam ca nu mai pot. Era o vreme in care simteam ca pot ajunge la stele datorita lui. Era o vreme in care am simtit ce e aia dragoste. Si era o vreme in care am simtit ce e aia durerea sufleteasca, acea durere mai puternica decat orice alta durere fizica, datorita lui. Era o vreme...in care eram cu totul alta. Era o vreme in care....era....o vreme... Acum sunt alta. Trecutul nu il poti schimba. Iti poti aduce aminte de el, cu bune, cu rele, asa cum a fost. Toate lucrurile se intampla cu un motiv. Poate ca e mai bine sa se intample asa, chiar daca noi nu intelegem. Toate se intampla atunci cand trebuie sa se intample, pentru ca anumite lucruri ne schimba. Din cauza lor devenim mai puternici sau mai slabi. Depinde de noi. Don't look back with regret, look back and remember the incredible things. They are ment to happend this way. The future is the only one that we can change...and do you know why? Because it hasn't happend yet.... So change your future in the way You want... In the way you need... to show the world that you are today this way because of the past that you cannot change...( In amintirea unor momente incredibile pe care le-am trait, in amintirea persoanei care va ramane mereu in sufletul meu indiferent de persoana care voi deveni... )

Un comentariu:

ania spunea...

asta dak tot eram la kpitolul furat poze...:-w:P