luni, 5 mai 2008

Dragostea

Un sentiment ciudat. Am auzit o data ca...se numeste dragoste. Dar ...ce e dragostea? Oare acest sentiment poate schimba firea unui om? Poate schimba modul sau de a trai si gandi? Poate ca da. Dar poate ca...nu sentimentul ne schimba ci...persoana care il provoaca.Oare pura aparitie a unui om te poate schimba? Posibil. Am inceput sa traiesc, sa simt fiecare vibratie, fiecare sunet care ma chiama; mirosul de trandafiri... il simt permanent desi... e doar o senzatie.
Iti vad chipul. Incep sa tremur. Un tremurat ca si cand cuburi de gheata mi-ar strabate venele, si totusi... imi e cald. Atingerea ta ma linisteste. Ma uit in ochii tai, ma scufund in sufletul tau. Descopar... dragostea.
Oare...oare acest sentiment va dura sau... e doar ceva trecator? Oare aceasta caldura va tine la nesfarsit? Poate ca nu. Dar in bratele tale ma simt in siguranta, ca si cand nimeni nu m-ar putea rani, si totusi simt frica...o frica a viitorului. Dar totusi prezentul ma linisteste, simtindu-ma ca un copil caruia ii trebuie atentie.
Mi-am recapatat increderea, increderea de mult pierduta. Simt ca acum, in clipa de fata, tot ce conteaza suntem NOI, intreg universul se poate opri in loc... doar daca vrem NOI...

2 comentarii:

karynutza spunea...

Tot ce pot spune e SUPERB, restul cuvintelor sunt de prisos, gandurile tale vorbesc de la sine....\

Keep the good work!

zeeratul_2007 spunea...

Super imi place da totusi am o intrebare dc? este atat de greu sa gasim dragostea oare!!