duminică, 11 mai 2008

Dormi

Te vad cum dormi. Te ador. Esti ca o mare linistita gata sa izbucneasca din clipa in clipa intr-o furtuna. Copil. Singur. Parca simt nevoia ta de afectiune, de dragoste, de...”noi”. Inca dormi. Stau si te privesc si nu m-as putea satura de tine. Fiecare cm2 din tine are povestea sa. Ranile de la suprafata au fost candva vindecate de saruturi dulci. Nu ale mele. Dar ranile din interior, care dor cel mai tare, au fost oare vindecate? Vreodata? Scriu. Imi aduc aminte conversatiile noastre de ieri. Te-ai deschis in fata mea. Repede. Oare de ce? Oare de ce ma simt atat de bine in preajma ta ? Oare de ce toate intrebarile astea imi invadeaza mintea ca o panza de paianjen ?
Ma uit la tine si parca furtuna din mine cum se linisteste. Te ating usor. Un fior de gheata imi invadeaza trupul. Simt o chimie intre noi atat de mare... Atractie. Maxima. Si nu numai. Love at first sight. I wonder…do you feel the same? I’m afraid of what the answer might be… Love at first sight…second time in my life. Could it be real? Ironic nu? Prima data cand am patit acelasi lucru…tipu’ era tizul tau. Avea acelasi nume, aceeasi culoare de par...aceeasi ochi inocenti si blanzi, in spatele carora se ascund sentimente inimaginabile. Cuvintele imi vin mult prea repede si totusi deloc. Mintea e...goala. Ma pierd. In fericire. In euforie. In tine. Copil. Matur. Trecut prin viata. Traieste. Oare? Chiar traieste cu adevarat? In interior? Ma indrept spre nicaieri. Ma uit la tine si scriu...

2 comentarii:

Anonim spunea...

8->8->8->vaai ce dragut:X:X:X:Xasteptam acum continoarea8->8->8->te puuuup:*:*:*

nothing's-broken spunea...

deeeeeci dupa ce ti-am scris d o mie d ori degeaba pt k imi uitasem parola si pt k in fiekre zi o uit si tre sa stau o ora sa mi-o amintes... nu mai are farmec ce vroaim sa zic:-<:-<:-<....

oricum

esti un geniu

:P:P:P
sti
:>:>:>
nu ti-am scris ink numele intr-o stelutza in TITANII B-)B-)B-).. daaaaar sa nu t miri dak o s fie intr-o zi;))>:)>:)
uuuuuuuuuv
:*:*:*:*
asta e chiar tare... si are o tenta de happiness in ea
;P:P:P
hai muuuaaaa