sâmbătă, 10 mai 2008

Prietenie


Viata. Exista din totdeauna. Mai buna sau mai rea...fiecare are un rost in viata. Un rol. Care e rolul meu? Care e rolul tau? Rolul nostru?
Viata. Prietenie. De-o viata. Prietenie. Oare ce inseamna cu adevarat? Ultimile zile m-au invatat ca nu exista atat de multi prieteni adevarati. Sunt putini la numar. Da, avem multe “cunostinte”, “amici” dar “prieteni adevarati” avem putini. Poate cu cat sunt mai putini cu atat e mai bine. Dar exista. Sunt adevarati. Ii simti. Aproape. Mereu. Poate ca oamenii pe care ii cunosti in doar cateva ore, cateva zile, cateva saptamani...si aceia care ti se deschid cel mai mult in fata in subiecte intime sau dureroase pentru ei...poate ca aceia iti devin adevaratii prieteni. Cei pe care crezi ca ii cunosti de o viata...ajung sa te dezamageasca. Ca si pe mine.
O credeam prietena mea. Acum nu stiu ce sa mai cred. Stia secretele mele. Tristetile mele. Visurile. Lucrurile care ma faceau sa zambesc. Planurile de viitor. Poate ma cunostea mai bine ca toata lumea. Cum a putut sa faca asta? Oare chiar i-a pasat cu adevarat? De ce m-a facut sa ma deschid in fata ei? M-ai ajutat de atatea ori. Te-am ajutat mereu. Ti-am fost alaturi la bine sau la greu. Poate ca mai mult la greu decat la bine. Dar nu conta pentru mine. Atat timp cat te ajutam si erai prietena mea. Nu conta. Stiai secretele mele intime. Oare de ce nu te-ai putut abtine? Chiar sunt mai importante “poftele” tale decat visele mele? Stai linistita ca nu e prima oara cand sufar. Dar acum ma doare ca erai prietena mea. Poate daca era alta tipa in locul tau ...nu cred ca ma afecta foarte mult...Dar...erai prietena mea...imi stia secretele...gandurile...planurile...tot...”True friendship never ends”. Asta sa crede-ti voi... totul se termina. Odata. Candva. Totul se termina. Mai devreme sau mai tarziu. Toti o sa dam peste asa ceva. Si pe urma o sa ne intrebam...oare am gresit eu cu ceva? Oare eu sunt de vina ca le-am facut cunostinta? Oare sunt o persoana chiar atat de rea? Oare...exista prietenie?

Un comentariu:

nothing's-broken spunea...

viata e grea, luema e rea

:D:D

smile to my face and stab me in the backD::D:D

mdaaaaa

:D:D

daaaar ... forgivnes is the best revange:D:D... chiar e:P:P

zambeste, orice ar fi u esti mai puternik dekt viatza asta bestiala b-)b-)b-)
haha:-J
:*:**: